Oense ang husköp

Vi är inte riktigt överens vilket vårt nya objekt ska bli. 
Vart ligger det nya? 
Hur tar vi ( jag ) mig till/från jobbet ? 
Hur tar vi oss om vi skulle vilja hitta på något på fritiden ?
Vad behöver vi fixa till? Tiden/Kostnaden ?
Hur mycket/ofta är han på resande fot?

Jag tänker praktiskt vad gäller allt. 
Han är mer impulsiv och tänker att "det löser sig"… 

Vi var på visning idag, mitt ute i bushen…
Jag är inte lika På som han genom att jag tänker praktiskt och logiskt. 
Jaaa det var ett fint hus, ja det var mysig tomt, ja det var lugnt och fint men…
Vi lägger ett bud men riktigt ärligt hoppas jag att vi inte vinner. 
Jaja vi får se.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0