Håller tummarna att det blir ett Ok!

Skickade mail till försäkringsbolaget med att de objekt de jämfört med inte var likvärdiga och skickade med tre egna hittade blocket annonser .. 
Det gick ett par timmar så fick vi svar.. 
De erbjöd 8000:- mer än första gången . 
Jag tycker, JAAA ! Det kör vi på..
Sonen tror jag också tycker  ja, bara han inte blir omkull pratad nu av sina kompisar . 😳
Vi ska även bolla det med pappan innan vi säger bu eller bä. 
OM vi inte accepterar deras bud blir det en opartisk besiktning och jag trooor att det inte kommer gynna oss i slutändan genom att skicket på epan numera inte är så bra som sonen vill påstå . 
Nu håller jag tummarna hårt… 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0