Dålig hustru

Min plan var att fejka sjukdom så jag skulle få huset för mig själv..
Vi skulle åka till svärföräldrarna och även där träffa svägerskan med  man och barn. 
Genom att jag denna gång inte kunde " känna mig hängig och ha en förkylning på gång" fick jag hitta på något annat. 
Jag fick plötsligt " ont i gallan" inatt och även på morgonen. 
Mannen klev upp vid halv 9 och jag låg kvar och väntade på att de skulle åka.
Men när klockan var 10 kommer han in och säger att han kontaktat sin mamma och sagt att jag har ont i magen. 
Jag säger då att de kan ju åka utan mig men har har redan bestämt att vi ska komma en annan dag nu under julen.... Such!
Så nu måste jag "bli frisk" jag kan ju inte ligga kvar här i sängen hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0