Besviken!

Blir så ledsen men framförallt besviken när jag ratas gång på gång.
Vi har varit vänner sen vi var små och gått igenom mycket.
Jag tycker att jag ställt upp för henne i vått och torrt och alltid funnits där om och när hon behövt mig.
Därför blir jag så besviken när hon skiter i mig.
Självklart får hon träffa andra vänner, självklart men hon vet ju att jag gillar att gå ut och dansa tex, ändå ser jag bilder när dom ör på utgång.
Det låter som om jag är 4 och inte får vara med men grejen är den att kompisen alltid ska vara med.
Vi sa för några veckor sen att vi skulle åka in till stan och gå ut och äta och självklart skulle kompisen med.
Gnäll Fia det är jag det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0