Fredag 6 mars, ljuspunkt!!

Började denna dag med att jobba lite, ett kortpass på 2,5h..

Hem och börja röja lite inför morgondagens födelsedagsfirande..

Upptäcker att sonen glömt sin läxböcker hemma och passar på att uträtta lite nytta samtidigt som jag lämnar den i skolan.

Hem och i med lite lunch..

Sovläge med tupplur..

Fick reda på att en av dotterns kompisar ska flytta, och börja skolan i en annan stad.. 
Tycker det är jättebra, eftersom jag inte gillar den tjejen så mycket.
Så nu hoppas jag att allt ordnar upp sig med henne och oviljan att gå i skolan. 😃

Solen skiner idag så egentligen skulle jag passa på att ta en tur, men nu har sonen en kompis här och jag litar inte på dom helt och hållet, så jag stannar nog hemma.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0