ARG morgon!

Blev en lite tripp till grannen igår kväll, men jag tycker det är lite trist där så när sonen kom och han ville gå hem följde jag villigt med. Säger dock till mannen att han ska tänka på att vi ska ha bjudning som idag.
Ringde dotra som hade det bra på festen men hon visste inte om hon skulle komma hem eller sova kvar.
Jag försökte få henne att komma hem men hon skulle ringa/smsa om hur hon gjorde.
Vaknar vid halv ett att mannen kommer hem och är bra onykter, hör att han är inne på ena toan och spyr.
Får ett sms av dotra att hon måste hjälpa kompisen hem och att hon tar nästa buss, grejen är bara den att nästa buss går om 2,5 h och att hon då kommer att vara hemma halv 6 på morgonen.
Jag erbjuder henne  att hämtas, jag är ändå så arg så jag kan inte somna om.
Sagt och gjort, iväg med bilen 16 mil t.o.r.. och klockan är nu 02,20.
Hör hur mannen snarkar inne på toa..
Vaknar vid halv 9 och han ligger då i soffan, jag tilltalar inte honom och ägnar inte honom en blick..
Äter frukost och cyklar till affären..
När jag kommer hem frågar mannen varför jag är så sur...
 
Dum i hela huvudet eller??
 
Under dagen rinner det väl sakta av mig men jag är fortfarande inte riktigt glad och han är fortfarande inte förlåten.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0