Man vs. Kvinna!!

Jag har jobbat hela dagen idag, mannen har varit hemma..
Innan jag går iväg 10,20 ber jag honom att hänga den maskin som kommer bli klar om ca 45 min.

När jag kommer hem ca 20,30 har han under hela dagen:
*hängt tvätten som jag bad om..
* klippt gräset.. (klockan 13,30)
* rensat 1,5 bricka med svamp, 1,5 bricka finns kvar..
* åkt till ICA några ggr, ingen aning för att handla vad förutom godis.
* tittat på tv, med påföljd att han får som alltid ont i huvudet..

Inte tvättat nästa maskin (jag bad inte honom att göra det men..)
Inte diskat upp de kastruller som stått i några dagar och luktar f-n samt föder upp bananflugor..
Inte plockat undan torsdagen disk från vardagsrumsbordet..

Sur? Irriterad?
Svar: JA!!

Så när han 22,30 går för att sova faller lotten att natta sonen på mig. Ikväll Igen.. Eftersom han inte gjort det..

Blä och usch och fy för lata karlar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0