Måndag 5 september!

Hej hopp alla glada laxar!
Sist jag skrev var jag café ägarinna.
Men nu är dom dagarna förbi..
Det är överlåtet och klart.
Så nu står man till arbetsmarknadens förfogande.
Vad allt Det nu innebär.
Hittills har jag fått vicka lite här och där.
Denna vecka blir det skolmatsalen som föräras
min trevliga uppenbarelse..
Skryt??? Nja kanske lite..
Dagen gick bra, men åhh så seg den var.
Dom kör med ett annat arbetssätt än vad jag är van vid.
Idag fick dotra vara hemma från skolan,
förkylnings bacillen har anfallit henne.

 

Så i morse fick vår trevliga granne rycka ut
för skolbarns leverans.
Lillebror ska ju till skolan han oxå..
Är mycket tacksam!!!
På eftermiddagen, när gubben kommit hem oxå
blev det färd till föräldrarna för middag.
Kålpudding, kokt potatis och lingon
och sen äppelkaka med vaniljvisp till efterrätt..
Tack och bock!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0