25 aug..

Och ännu en dag till ända.
Började bra med sol men så småningom kom
regnet såklart.
Hade förhoppningar att slippa det idag men icke!!
Hade en bra (för vädret) kassa.
Hämtade lilleman för en gång skull på fritids.
Trodde han skulle bli glad men..
- varför kommer du?? Det var ju pappa som skulle hämta!!
Ja ja det är väl en mammas lott att inte vara uppskattad.
Tog tag i pappershögen nu på kvällen,
låg efter regält med verifikationer.
Men nu är jag i kapp igen...
Alla, tom. dotra har gått i säng och jag borde nog detsamma.
Lilleman hostar så man får väl se om det kommer någon i natt
och vill ligga under mitt täcke.
Håller tummar och tår att han inte blir sjuk(are)..
Hittade ingen bild så jag kör en repris..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0