Trumma i julklapp???

Var iväg och räkna lite i morse.. 
Måste nog säga att det går så där.. 
Promille och ppm, procent och bråk. Fy sjutton!!
Hem och ringa massa samtal.
Promenad med grannen och sen hämta hem sonen från dagis.
Över till grannen och fika kladdkaka med grädde. Mums!!
Snacka massa strunt..
Hem till mig och fixa till lite middag. Fisk och potatis.
Nu har jag en son som tror att han är trumslagare.
Kanske inte alltför fint men.. 
Det blir INTE trumset i julklapp i alla fall..
Iväg på föräldramöte på dagis. Inte mycket nytt.
Hem och tippa i soffan. Och äta glass
Nu sover huset..
Imorgon ska jag ringa och bråka med a-kassan och mitt förra jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0