Ingen kan man lita på!!

Inte kom det nån grävare igår, 
och inte ringde han heller.
Usch och fy...
Tänk att det ska vara så svårt att lyfta luren,
och tala om att nåt hänt eller så.
Nu är jag sur!!
Igår kväll just när gubben min och jag skulle gå och lägga oss ringer det på dörren. 
Klockan är nio.
Men det var ingen där!!
Däremot skymtades några huvuden i buskarna mittemot.
Ha ha ha va roligt att tjyvringa på dörrar hos folk..
Nej!!
Natten blev orolig för jag har tyckt att det låtit som om någon har känt på dörr handtagen. 
Inbillning, ja visst men ändå..

Kommentarer
Postat av: Bella

Ha ha! Jag tjuvringde flitigt på dörrar då jag var liten...Vete fasen vad man fick ut av det men men...

Hoppas grävaren vågar dyka upp idag! KRAM!

2009-09-24 @ 12:32:13
URL: http://bellasweb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0