Det blir aldrig som man tänkt!!

Jaha det var den eftermiddagen, och jag har inte hunnit med alls det jag tänkte.
Hann inte handla under sonens skaparverkstad. 
Sen ville sonen leka med en kompis. 
Okej ner och handla, hem och äta lunch och iväg för att leka (ensam hade jag tänkt)
men mamman ville jag skulle stanna eftersom dom inte lekt ihop hos dom förut..
När barnen sen ville gå ut till lekparken, smet jag hem för att få sätta igång.
Då har föräldrarna kommit..
När dom väl åkt blev det lasagne tillverkning i högsta fart.
Dotra fick i uppgift att röja av här och där. 
Med suckar så klart!!
In i dusch, organisera dukning, på med kläder för att sen tappa fattningen och ropa 
på hjälp av en heeeelt oförstående karl. 
-Va är det med dig??
Men det är ju så, dom fattar ju oftast ingenting..
Nu väntar jag bara på gästerna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0