Borde nanna!!

Ska jag vara ärlig borde jag gå och sova eller i alla fall tippa omkull och försöka sova. Hade en orolig natt i natt. Gubben snarkar och sprattlar med armar och ben, han kanske drömde att han var en hund som sprang på blommande ängar, jagandes kaniner.. 
I morgon är det inte dagislämning förräns vid nio, så då kan vi sova, men om jag känner sonen vaknar han säkert vid halv sex och tycker att:                                 -Tjoho nu är det morgon, upp och hoppa morsan!!
Jag har i alla fall kommit i kapp med den förbannade matten.. inte för att jag fattar så mycket men... Förhoppningsvis får jag kanske godkänt på provet. Och det ska jag väl vara nöjd med antar jag.
Nu åker vi upp till lekparken nästan varje kväll, sonen cyklar dit (han har kommit på att det faktiskt är kul att cykla och då är det bara att hänga på, eftersom jag hotade att ge bort cykeln om den inte användes såå nu är det till att springa efter) Tyvärr har det varit lite dåligt med barn ute de sista dagarna..
Men vi ger inte upp ännu..
Nej nu ropar sängen.. Natti alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0