Blindstyren och kantareller!!

När vi påbörjade vår målning av huset hjälpte jag till jag också. 
Sen anmärkte gubben min på min målning och jag tyckte att han fick måla resten själv.. 
Nu ville jag vara snäll igår så jag tog och målade några fönster, tror ni att han såg det???
Nej!! Typiskt karlar, ser ingenting!!!
Idag har vi varit till kyrkan på barntimmar eller som det så flott heter Skaparverkstad.
Sonen släppte mitt ben och drog iväg ganska snabbt..
Var till skolan och plockade bort en fästing på dottern.. Usch!!!
Sen över till grannen för frisering av son, han blev såå fin.. 
Kanske hon skulle ha kunnat ta liiite mer men men nästa gång.
Mamma var över med en korg med trattisar..Mums!! 
Så nu har jag rensat och dom ligger på torkning..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0