Vart tog den vägen?

Var över till föräldrarnas hus på förmiddagen idag.
Dom kommer hem i morgon kväll 
och huset var helt utkylt, eftersom dom tror att
om man vrider ner all värme så spar man otroligt mycket energi.
Such, att dom inte förstår att så är icke fallet!!
I väg och lämna sonen på dagis,
tillbaka och kolla till pannan.
Hem och fixa lunch.
Förbi föräldrarnas hus igen och kolla.
Iväg till skolan för att räkna matte,
idag var det svårast hittills.
Jag fattade ingenting!!
Hemåt och förbi för att kolla till pannan en gång till.
I med mer ved.
Hem och hämta på dagis, in på affären.
Laga middag..
Jag undrar vart dagen tog vägen, 
antagligen någonstans längs vägen mellan
mitt och föräldrarnas hus tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0