Varför och till vilken nytta!!

SPA-partyt gick bra..
Det var fem riktigt skönheter som uppenbarade sig i lördags kväll.
Söndagen bjöd ju på en vacker men kall förmiddag.
Dotra med kompis skulle på scoutinvigning,
så jag fick köra dom till kyrkan.
Jag gick inte!!
Hade satt ut min buffé på blocket, 
så den blev hämtad.
Lite tråkigt men men..
Så kom föräldrarna mina och ville ha skjuss till tåget,
raka vägen till arlanda..
För sen transport till Palma Mallorca.
Hade en "ligga i soffan och läsa bok" dag..
Det var såå skönt!!
I morse när vi vakna till här hemma ser jag att det snöar.
Jag hade god lust att krypa ner mellan lakanen igen..
Men gossen min ville ha frukost.
Så det var bara att kliva upp..
Idag är det mattedag igen.
Dags att leta upp dom positiva och engagerade tankarna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0