sol ändå

Började morgonen med att mata våra myggor i skogsbacken när jag skulle hänga tvätten. 
Sen passade jag på att åka iväg och sola och bada lite idag, var iväg med dottern och hennes pappa och sonen i dag.
Visst en del kanske tycker det är knasigt när jag som är gift åker iväg och badar med exet. men va f-n spelar väl ingen roll. 
Vi var ju på en allmän badplats och inget hände eller kommer att hända för den delen..
Det var jättetrevligt och skönt. Äntligen fick jag bättra på min alltför bleka bränna. Jag satsade på framsidan idag och jag tror att det lyckades, man ser faktiskt några svaga märken efter bh:n..

Var över till mor och far på kvällskvisten och tog in post och tidning och gick även en koll tur. Allt såg bra ut!!

det var dagens leverans av aktiviteter..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0