Karl Väntan!!

Just hemkommen från en träff med tjejerna med barn. Vi hade "date" i lekparken. Där grillade vi korv och fika med tårta och ballerina kex.. Sonen min fick födelsedagspresenter. Och alla sju ungarna fick springa av sig lite.
Vi mammor satt som panelhönor, glinande mot solen , när den snabbt tittade fram.  Mycket blev ventilerat och diskuterat.
Och kanske fick man lite färg på näsan..

Nu väntar jag på en trädgårdsplanerare som ska kolla på vår ritning över tomten och sen förhoppningsvis lägga en otroligt bra offert. 

Sonen sprang upp till grannen för att leka lite till, som om han inte gjort annat hela dagen. Och han har varit borta en halv timme nu så det tar jag som att dom kunde leka lite..

Gubben min blir nog sen i kväll också, dom har ju så mycket att göra på jobbet nu innan alla kommer tillbaka från semestrar och så..



                                                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0