11 åring drogad!!

Idag drogade jag min dotter.. nja så illa var det inte.. Hon skulle till tandläkaren och dra ut en tand. 
Eftersom hon var så nervös för det så hade jag fixat lugnande..
Så vid niotiden tog hon sin tablett och redan efter en kvart började hon känna sig konstig i huvudet, och bli mer och mer yr.
Iväg till tandis och hopp upp i stolen, sjungandes. Och 6 minuter senare var det klart.. Hon var såå duktig.
Hem med bilen och hon sover, väl hemma sover hon en stund till..

Sen kom min syrra hit med sin dotter, och då var lugnet över.
Kusinerna lekte för fullt, inte dottern då hon satt framför daton men de mindre.

Fixa middag och kast i soffan..
Kollade på ett program om en familj som flyttade till Frankrike och startade konstnärssemester.
Tänk om en annan vågade släppa allt och flytta, hm... undrar vart man skulle ta vägen då, ja till nåt varmt, skönt, soligt land antar jag..

Ja ja när ungarna vuxit upp och flyttat ut då drar nog jag med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0