Vännermaraton!!

Nu har jag och gubben just avslutat vårt maraton av vänner avsnitt i alla fall för i kväll.
Sonen sover, dottern har rest bort och gubben har nattat så nu har jag huset helt för mig själv..
Då hamnar man ju lätt här framför burken..

Såg att sonen fått lite för mycket sol på sig idag han oxå, så vi tar nog en fri dag i morgon, vill nästan att det ska regna lite i morgon, i alla fall just över mitt hus. Vill ju inte förstöra för dom andra som vill hålla på med ute aktiviteter..

Gubben hade jobbarbilen med hem idag så vi kastade in det mesta skräpet i bilen, så får han göra nytta i morgon..
Skönt att bli av med lite gammalt skit.

Nu blir det nog lite facebook surf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0