Long time!!

Nu var det några dagar sen sist.
Vad har hänt..
Var till stan för att handla i lördags (igår) och brände 1200.. visst jag fick mycket mat, som förhoppningsvis räcker några dagar framår men ändå.. sen hade gubben och jag en tv tittar em. Och det var ju också mysigt.. 
Sen kom dottern hem från en veckar scoutläger.. det var underbart, mamma har längtat!!  
Så vi grilla och åt kött och pommes. senare på kvällen blev det kräftor.. riktig fest!!
Idag (söndag) försökte jag övertala gubben att vi skulle åka och sola och bada men vi ju städdag på söndagar så det blev städning.. sen blev det bad också.. Tyvärr miss skötte sig sonen på badet så vi gick hem. 
När han badat klart skulle han ta av sig sin simdyna och skickar iväg den så en av mina kompisar fick den i ansiktet. Jäkla unge!! Det blev in på rummet och kompisförbud i minst en vecka!!

Mina föräldrar var hit med hjortronsylt, så det blev pannkakor till middag.. inte dumt!!
Nackdelen med när dom kommer är att dom stannar såå länge..
Nej nu ska jag nog kasta mig i soffan en sväng innan de är natti natti..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0