Somnade sur!

Fick ett mindre utbrott igår kväll.
Inte för att det är spec jobbigt men bara principen...
Jag har nattat sonen i två dagar i rad och igår tänkte jag att det borde vara mannens tur.
När klockan är 8, och sonen borde komma hem tycker jag ringer jag och försöker få tag i honom. Efter tre försök och även ringt två av hans kompisar ser jag honom ute på gatan.
Ropar in!
När sen klockan blivit nästan kvart i 9 och han borde ligga i sängen tar jag tag i nattningen i kväll igen eftersom mannen ligger i sängen och glor på film. Fräser arg att tydligen finns det bara en förälder i detta hus eftersom jag har nattningen ikväll igen.
Allt slutar med att vi somnar osams.
Blä!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0