3 maj, Det känns motigt nu...

Fått reda på att sonen gjort dumma saker på fritids tillsammans med en kompis som vi inte är så jätte glada att han är med då det ofta händer saker när dom två är tillsammans.

Fick ett mail av fröken att han varit dum och blir det inte bättre kallas vi till möte. Men när jag pratar med pojkens mamma har detta pågått under hela terminen och även tidigare. 
Och jag har inte vetat någonting... 

Pratar med mannen min om att jag skäms och mår dåligt av att veta att sonen inte sköter sig och han tycker att det är inget att göra så mycket åt utan att bara prata med sonen och hoppas att han skärper sig framöver. 

Vill ha en reaktion eller i alla fall en diskution oss emellan, inte att han vandrar omkring när jag försöker prata. 

Blä!!

Fick förfrågan om ett tillfälligt jobb, men har ingen lust att berätta det för honom när han ändå inte vill vara delaktig i vad och hur jag känner..
Så det är bara dotra och jag som vet.


Så sitter och försöker titta på en film medans tankarna snurrar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0