Söndag 7 mars!

Oj oj nu var det länge sen sist..
Har mått så där den sista tiden,
upp ena stunden och ner nästa.
Har haft en del tjafs med a-kassan.
Men jag hoppas allt löser sig till det bättre.
Har haft en bra helg i alla fall.
Den började mycket bra,
med hotellövernattning och bio och middag.
Jag hade blivit tillsagd att ta på mig något snyggt
och åka till stan med tåget i fredags.
Sen fick jag instruktioner att ta med tandborste
och vanliga kläder,
Och att vara i stan till fyra.
Mötte gubben på stan och gick
till hotellet där han redan checkat in,
dusch och till piffning och iväg till bio.
Efter den blev det middag..
Vi rullade nästan hem från resturangen.
Gubben hade ordnat sen utcheckning så vi slappa
på rummet till klockan ett.
Min underbara man...
Sen blev det hemfärd.
Och igång med bullbak och tårtbottens bak
innan jag tog kväller i soffan.
Idag var det kalas för dottern som fyllde år i veckan,
med mat och fika till mor och farföräldrar.
Syrran min med dotter dök också upp.
Kul!
Nu ska jag skärpa till mig och rapportera mera.
Hej hopp alla!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0