Nackspärr av matten!!

Tänk vad alla dagar går fort, nu har det gått en vecka drygt sen sist.. igen..
Sist jag skrev skulle ju lillkillens och min väska vara packad, för överrasknings utflykt, vilket dom var.
Min första anhalt var svärföräldrarnas hus där vi åt pizza och sen sov kvar.
Dagen efter tog svärmor lillkillen med sig till Stockholm och Junibacken (vilket blev en STOR succé)
vi bara slappa på fm, för att sen ta oss in mot Stockholm vi också. Lunch. Och sen iväg på äventyret..
Vi åkte ut från stan och till Skepparholmens Spa och Konferens.
Mannen hade bokat ett spec. paket, så på rummet väntade champagne, frukt och choklad.. Hur mysigt som helst..
Sen var det Spa dags.. Kurbad med alger, stenmassage och klassisk massage.. Hur lyxigt som helst..
När det var avklarat var det upp på rummet för att strassa om lite och sen ner i restaurangen. Där en tre rätters serverades.
Jag kände mig som en primadonna... Hur ska jag någonsin kunna göra det samma till honom??

Vi målar på, och har just avslutat vägg färgen, nu ska fönster och husknutar målas två gånger.
Gubben min klagade på mitt jobb i förrgår så nu får han måla själv... så det så!!
Lillkillen går på dagis tre dar i veckan.
Jag har börjat med dagmatte, men fy vad svårt det är.. Sitter som en makaron i köket och försöker fatta. Funderar starkt på vad jag gett mig in på, och då har ändå bara två lektioner varit.. Kämpa på!!!
Nu ska jag gå över till grannen och snacka lite, sen blir det till att hämta på dagis..
Tack och hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0