Fan för oseriösa säljare!!

Morr jag så arg så jag spricker..
Ska börja läsa matte i höst, och har då spanar runt efter en begagnad bok.
Hittar en för 100 spänn plus porto på 50, och har mail kontakt med henne, hon uppger sitt kontonummer och jag betalar, dum som jag är.
Nu svarar hon inte på mail eller telefon. Igår när jag ringde så la hon på när jag sa vem jag var.
Jag blir så förbannad...
Visst jag får väl skylla mig själv, man ska ju inte betala i förskott, ja vet!! men jag tror ju att hon är en fd. student och är ärlig men men..

Har haft städdag idag, så nu är det fint igen.
Ska snart åka och hämta dottern. Sen ska här packas. Hon ska iväg på scoutläger i en vecka. Kul för henne..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0