5 aug!

Oj vad tiden har gått..
Sist jag var här och skrev var det midsommar,
nu känns det som sommaren gett upp.
Moln och regn var och varannan dag,
gör ju inte att man blir rik.
Tomten är ju klar med grus och gräs.
Gubben har fixat med trappa oxå
på sin semester.
Så nu slipper man ha en trall som trappa.
Nu återstår bara slänter och altan på baksidan,
men det får bli nästa sommars projekt.
Jag har fyllt år också sen sist,
inte för att det är så mycket att fira men..
Mina närmaste sörjande hade samlat till en bärbar
dator att ha på cafét,
nu är det bara internet uppkoppling jag väntar på
vilket jag gjorde beställning på den 7:e juli..
Mina kära vänner kom också och gratta,
färsk oregano med tillhörande kruka.
Väska till apparaten fick jag av föräldrarna,
så den bär jag med mig varje dag.
Plus jättefina glasunderlägg av dotra min.
Nu har sonen ordnat med frukost,
så det är väl bara att komma och sätta sig.
Hej hopp så länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0