Hemkommen!!

Nu har jag varit till föräldrarnas hus och tagit in post och vattnat blommor och fixat lite, jag åkte efter maten, helt själv. 
Det var såå skönt att få vara i fred lite. Det blir ju lätt lite intensivt när sonen inte har börjat på dagis efter ledigheten och bara mamma finns hemma.
Skulle sno hem ett bärnät från dom, vi har flygande jordgubbs tjuvar här.. i alla fall när jag ska ta nätet som låg så bar till hade en ampel fastnat och jag fipplar och trisslar, men det slutade med att jag kastade in hela rubbet i bilen.. jag får väl fortsätta här hemma..
Sen skulle jag in på affären och handla mjölk, det blev rally för jag hade bara fem minuter på mig, men jag hann.. min bil är liten  men den är snabb, i alla fall när jag kör. hihi
Sen när jag kom hem for jag runt ute och vattna blommorna, in för att måla en pall. Men på vägen ser jag att kastrullerna fortfarande står på bänken.. tänk att det ska vara så svårt att plocka undan, men det klart lilla frugan fixar ju det.. eller??
Diska upp stekpannan och ner med spagetti kastrullen i hon.
Sen blev det målning... den blev såå snygg. Ska måla den en gång till.
Nu sitter tejpen kvar på sidorna men..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0