Dumskalle!

Måste få spy lite galla över min man..
Sonen har börjat i högstadiet och det var föräldramöte ikväll.
Jag hade förhinder just ikväll så bad att han skulle gå.
Jag tycker inte att det är det roligaste att gå på dessa möten men jag går ändå..
Det är jag som går på alla samtal, alla möten, allt som har med barnen att göra och ber honom gå denna gång.
Så ringer karlskrället tre min efter att mötet börjar att han hinner inte för han pratat i telefon.
Han var hemma halv 5 och föräldramötet började 18, så tiden har funnits om han lagt manken till.
Men han tycker detta är tråkigt såå...
Grrr och Morr!!!

Tog sedan ett snack när jag kom hem men han ser inte vad han gjort för fel.
"Han hade haft en dålig dag och skulle ändå inte kunnat tillföra eller ta till sig något från mötet så då kunde han lika bra strunta i det ansåg han.."
Gjorde ju inte att han hamnade på plussidan..
Jag försökte förklara att jag inte heller tycker alla möten är så kul men det är ju för barnens skull man går, för att få info..
Trögbock nr1!!
Och när jag säger att jag ska försöka att ordna så han inte ska behöva vara delaktig någotmera i sonens skolgång tolkar han det som att jag vill ta ut skilsmässa och att han ska flytta.
Dumma jävla karljävel!
Inte för att jag inte skulle klara mig, jag klarar mig ypperligt utan honom men det tror inte han.. Ha!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0