Lördag 14 mars, tvärt emot!

Vaknade för tidigt enligt min mening, det är ju lördag och jag vaknade vid 7...
Inte kul!
Hela huset sover och det är bara jag som är vaken nu.

Jag var på arbets intervju igår på ett charterbolag i centrala Stockholm, få se om det blir något där, ska erkännas att jag vet inte riktigt, han verkade lite osäker. 
Väderfolket sa att det skulle bli finväder i helgen så jag kom med förslaget att ha en "vara ute i trädgården och greja dag"
Men min man som ofta ska vara tvärt emot när jag kommer med förslag, tyckte att vi skulle hämta hem vår släpkärra som mina föräldrar lånade innan vintern, varför den måste hem har jag ingen aning om..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0