22 september

Haft lite problem med att skriva här från telefonen..
Appen har inte velat riktigt.

Jaja nu är jag här igen i allafall och då från datorn.

Jobbar och står i.. försöker verka duktig i alla fall.
Har klarat av vecka två och kan nu SJ;s bokningssystem
och kopplingen däri mellan ganska bra.
Har börjat lite med flygbokningar men det är lite klurigare.

Idag var mannen, sonen och jag ut i skogen för att hitta
lite svamp..

Det var jag som hittade mest!!

Men det var ganska påfrestande att ha sonen med,
eftersom han inte kan gå ensam utan gärna en meter
bakom mig hela tiden,
helst låtandes på ett eller annat sätt.
Och skulle han sen hitta en spec, pinne måste han ju
testa att slå den mot alla träd och stenar längs vägen.

Nu ligger i alla fall svampen på skräpavlossar torkning,
tills en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0