Torsdag 8 september!

Tänk att man får fan inte vara glad mer än en ända dag.
Så fort man ser lite ljus drar någon ner gardinen igen.
Jag måste ha syndat mycket i ett tidigare liv.
En ganska bläig dag idag.
Fick obefogat skäll i köket idag..
Om man tänker till lite så kan inte
jag vara den rätta att både göra 200kilo
köttfärslimpa samtidigt som jag ska steka
200 kilo tärnad potatis..
Skaka av mig!!!
När jag sen kommer hem och läser posten
i godan ro, har fått ett otrevligt brev.
Igår var jag ju så glad och lycklig att slippa
betala för en kortläsare jag inte göra en
överföring på.
Idag känns livet piss, skit och piss en gång till..
Men jag måste ha varit mycket olydig i mitt tidigare liv,
med tanke på all j-a skit som ska drabba mig.
Så ser ni en hårtott i dyn är det min kaluffs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0