Onsdag 7 september!

En upp och ner vänd dag idag..
Väckte dotra när jag skulle i väg och jobba.
Hade skrivit komihåg lapp om
Risifrutti, saft, banan och regnkläder åt lillkillen
som skulle ha ute timme.
Efter ett lite missförtånd på fritids kommer
sonens kläder med till köket.
Ringer hem och säger att han ska komma förbi
mig och få sina kläder.
När han sen kommer har han TENNISSKOR på
fötterna och inte de stövlar som sod mitt på hallgolvet..
Such!
Han han sen kommer för att äta lunch är han super blöt.
Men snäll som jag är hade jag racat hem och hämtat
stövlar och torra strumpor.
I bilen hem ringer Swedbank och berättar att
en onödig räkning som jag åkt på skulle bli makulerad.
Såå himla skönt!
Så nu är jag på ganska bra humör..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0