12 sept!!

Fy bubblan vad dagarna/veckorna går snabbt.
Det var länge sen jag skrev sist..
Det verkar tyvärr bli en ful vana att jag skriver
och sen går det en månad innan nästa gång.
Sammanfattning:
* lugnt på cafét..
* dotra har brytit nyckelbenet och vill inte hålla sig stilla.
...
sen då, har inget annat hänt??
Hm kommer inte på något mer.
Idag var det städning eftersom det var söndag.
Gubben stack ner till cafét så det blev jag som röjde lite.
Tvättat tre maskiner tvätt också.
Haft lite mys med dottern med chips och läsk och film
på dan idag när killarna var borta.
Bäst att passa på!!
Nu ska jag sno och publicera en bild som dotra tagit.
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0