Tisdag 25 maj!!

Ännu en dag vid cafét,
lite lugnare idag
och inte lika många fikagäster.
Maten i matsalen var visst inte så poppis,
för det kom en del som handlade mackor.
Ja och godis också så klart!!
När jag stängde och sulle slå ut dagskassan
upptäckte jag att kassa rullen var slut.
Och den jag köpt passade inte.
Så det blev till att tömma och räkna ifrån
växeln..
I morgon blir det den andra kassan.
Hoppa bara att kassan är ok på lördag
då blir det mycket....
Här kommer lite kort jag tagit..

Kommentarer
Postat av: Erika

Hej =)

Så himla kul att du dragit igång café!

Grattis och lycka till ♥

2010-05-25 @ 22:11:53
URL: http://prickelina.blogg.se/
Postat av: sara

Tack!! Ja nu hoppas man ju på att folket i byn uppskattar det och handlar..

2010-05-26 @ 07:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0