Söndag 9 maj!

Hejhopp!!
Nu är jag/vi hemma igen efter en händelserik helg.
Lämnade metropolen i går morse efter att ha packat
det allra sista i våra rullväskor.
Styrde så bilen mot den Stora staden..
Första stoppet blev hos gubbens syster,
för att kolla in nya lägenheten, gratulera och fika..
Sen när lillkillen där hemma blev sovsugen,
tyckte vi det var läge att åka vidare.
Så nästa ställe var Martin Olsson Storcash.
Oj oj där blev det både det ena och det andra.
Så det rasslade till ordentligt på cafékontot.
Hela skuffen på bilen blev full,
så barnen fick sitta med en väska mellan sig..
Nu vidare till Scandic Hotell i Kungens Kurva.
Där mötte vi upp svärmor som också skulle sova kvar.
Hon sov med barnen och vi hade eget rum hihi..
Incheck och sen till Heron City för bio.
"Draktränaren" bra film tyckte ungarna..
Sen tillbaka till rummet och strassa om,
för att sen inta en otroligt god middag i hotellretaurangen.
I morse blev det snabbbad för ungarna,
frukost och utcheck för hemgång.
Ner till cafét för att lasta ur all vår last plus att
greja lite.
I morgon har jag en spännande dag framför mig,
mor och jag ska till IKEA för café shopping..
Nu vill jag sova så det blir en ny dag SNABBT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0