Lördag 22/5!

Idag blev det invigning av mitt café.
Höll på och greja där nere till 9 igår kväll.
Och var på plats igen vid 6 i morse.
Tyckte jag hade pejl på läget,
tills klockan helt plötsligt hoppade fram
till halv tio och mackorna var inte gjorda..
När jag sen slog upp portarna vid 10
stog en liten skara utanför och väntade.
Och jag som hade tänkt plocka bryn och
sminka mig lite för att vara extra snygg,
(så gott det nu går!!)
Under dagen har det kommit folk i vågor,
så vi lär nog somna ovaggade hela högen idag.
Pappa hade ordnat med rostbiff och pot.sallad
hemma hos dom, och det var ju skönt.
Kameran ligger kvar där nere så bildbevis kommer sen.
Ni får nöja er med vår välkommen skylt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0