Torsdag 17 juni!!

Hade morgonpigga trädgårdstomtar
i morse..
Halv sju startade grävaren.
Nu är det jord på halva tomten,
och snart gräsmatta på hela.
Fått ett halvt löfte om färdigställt
till midsommar..
Jippi, jag ska få en trädgård!!!
Sonen hängig så mor fick rycka ut.
Det blev en solig och hetsig dag.
Mina fötter är trötta..
Har sålt måååånga korvar,
och mackor idag.
Det syntes klockan sju när jag
stängde för dagen..
Dotra for vid sju i morse på läger,
hon blev jätteglad åt min matsäck
jag gjort åt henne.
Skink och ost baugette, päronfestis,
chokladboll och lite smågodis.
Hon kommer hem på söndag,
och lär då vara helt utslagen.
Nio dagars läger lär ta ut sin rätt.
Hade tänkt att kolla på Vampires Diary
på datorn men tror jag sover i stället.
Natt alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0