Torsdag 10 juni!!

En vecka har gått utan bloggning.
Haft besök av en ev arbetssökande
men han tackade nej och det var nog bra,
vi var nog inte på samma linje..
Ny sökande kommer att börja hos
mig på måndag.
Hoppas det går bra.
Varit en ganska lugn vecka hittills,
men skolan slutar ju i kväll resp i morgon
så då lär det väl bli fart under galoscherna..
Fick besök av en gammal kompis idag.
Med blomgrupp och mycket gratulationer.
Hon ryckte faktiskt in och jobbade lite oxå..
Mor ska hjälpa mig en stund i morgon bitti
när jag ska gå på dotras avslutning..
Snälla snälla mamma!
Nu blir det suss,
i morgon blir det dusch..

Kommentarer
Postat av: Anna Brodin

Meh har ni haft annons ute om jobb ? Och inte frågat mig ....vaaa jag som sååå gärna ville jobba hos dig !!!

2010-06-10 @ 22:40:23
Postat av: Sara

Har inte haft annons ute, får hjälp genom arbetsförmedlingen.

2010-06-12 @ 20:55:08
Postat av: ...

hihi min farfar!

2010-09-12 @ 11:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0