Vilken dag vi hade!!

Vi hade en jättebra dag igår dotra och jag.
Vi började med en tur till obygden, för lite shopping.
Sen in till stan till IKEA för lite mer shopping.
In på ÖB men där bidde det inget.
Avslut på Gränby med HM, Lindex mm
och där blev det lite shopping.
Hem och dela på en pizza.
På med pyjamasarna och filmkväll i sängen.
God Natt vid Halv 12.
Sov till 9.
Milkshakefrukost framför tv:n i vardagsrummet.
Sen drog hon till en kompis och jag satte fart att
röja undan lite.
En av mina jultavlor försökte nog tala om
att jag skulle packa ner allt för dennna gång,
den ramla i golv flera gånger.
Sååå sagt och gjort.
Nu är allt borta, utom stakar och gardiner.
Grabbarna kom hem vid två på em.
Vi hade -26,9 i morse. Burr..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0