Torsdag!!

Var på föräldra kurs igår kväll.
Vi fick lära oss att tänka på att
inte vara så snabba på att tjata..
Utan vänta och se om barnet gör som den ska
för att sen berömma!!
Kul att gå på kurs.
Gubben min hörde inte av sig på hela dagen/kvällen
men men han var väl upptagen antar jag.
Dotra hade hållit ställningarna bra här hemma när jag var borta,
sonen var nattad och klar..
Duktig tjej vi har!!
Idag var lite bättre,
jag var och pratade om min situation.
Nu väntar jag bara på att ha ett möte
med spec.pedagogen och eleven.
Gubben kom hem tidigare så då fick han stå för
middagen.
Hamburgare och pommes..
Nu blir det soffläge med min bok.
En favorit i repris för mig.

Kommentarer
Postat av: Marie-Anne

Läs alla böckerna om du inte har gjort det. Dom är såå bra!

2010-02-12 @ 19:55:07
Postat av: sara

har dom och är inne på bok tre nu..

2010-02-13 @ 10:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0