Onsdag 3/2-10

Var hemma i måndags eftersom
det helst ska gå tre dagar efter man varit sjuk.
Jag kan väl säga att det tog inte emot så mycket
att inte åka och jobba som assistent...
Så sonen och jag var hemma och slappa.
Var till sjukhuset med akutbesök med dottern som fick tabletter..
Sen eget besök på distriktan för blodtrycks tagning.
Inget alarmerande men kanske lite lågt sa hon.
Hon tyckte jag skulle ta kontakt med husläkaren och det ska jag väl...
Promenad till affären och sen försök till snögrottebygge på tomten
men det gick inget vidare..
Tisdagen var jag på jobbet, och personalen är såå trevlig..
I dag var jag oxå på jobbet
men idag var det inte lika bra stämmning,
personalen är trevlig men min elev pratar inte med mig
och ville inte alls jobba.
Sen möte och äta semla,
tyvärr visste jag inte när det var ok att resa sig
och gå hem så jag satt som en snäll hund och snegla på klockan.
Sen hem och fixa middag.
Dotra var barnvakt åt lillebror när gubben och jag var på föräldrautbildning.
När vi sen kom hem sov lilleman
och allt hade gått så bra.
Vi har en såå Duktig tjej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0