12 aug!!

Nu premiär skriver jag nere från cafét..
Alltså jag har äntligen fått mitt modem.
Det kom igår, efter  en månads väntan
och minst tre påringningar och till slut ett hot
om att byta till annan operatör.,
men det var inte bara att sätta igång att surfa, nej då.
Jag var tvungen att ringa tre gånger idag oxå för att få igång allt.
Nu vet jag inte om jag vågar stänga av..
Min drickakyl har fryst ihop, så jag måste tina upp den och alla läsk
har fått flytta till smörgåskylen..
Det har varit en ganska lugn dag trots fint väder.
Gubben och jag har haft en liten fnurra,
men nu är den löst, så nu längtar jag hem..


Kommentarer
Postat av: Jossan

Hohoh, kanske dags o uppdatera sig kanske! :D

2010-08-24 @ 20:58:34
URL: http://litenponnii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0