Så var det fredag igen då!!

Okej, har väl kanske inte tid med att sitta här egentligen. 
Har tvätt som ska hängas, disk som ska diskas, mattetal som ska räknas.. men det är ju så tråkigt..
Mulet utanför så det livar ju inte upp direkt. Känner mig lika grå som himlen..
Skulle ha kompis date idag men en av kompisarna låg i migrän såå vi får väl se hur det blir, om vi blir bara två som träffas.
Lillkillen vill gå till lekparken, har varit dit  tre kvällar i rad nu och han börjar komma in mer och mer i gänget, men regnet kommer ju och går hela tiden.. 
Hade ett djupt tjejsnack med dottern i morse om killar, kompisar och allt möjligt. Känns som vi har det alltför sällan hon och jag. Måste skärpa till mig på det området.. hon behöver ju faktiskt mig.
Har bakat muffins idag. Choklad, citron och äpple. Ska iväg på utflykt i morgon så jag tänkte ha dom med då.
Ska ha med mackor i morgon också, så jag har gjort en tonfisk gucka att ha på, få se om den går att äta..
Försökt räkna lite men jag fattade ingenting, så det får vänta till gubben kommer hem. Han är ju duktig på matte och det är ju inte jag.
Nej nu ska jag kasta omkull mig och läsa lite bok i soffan. 
Hej hopp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0