Inte nu.. Tack!!

Igår var min familj och hela Kommunal på Furuvik..
Kolla på apor, kameler och en massa annat. Karuseller för ungarna och spöktåg för mig.
Men det var så ohyggligt mycket folk.
Ganska bra väder men som sagt mycket folk så det var till att köa, köa och köa..
Jag gick med mannen och sonen, och syrran med sin dotter som är jämngammal med min son..
Dottern däremot försvann ganska fort med sina kompisar.


Idag lär det nog bli måla av igen, tyvärr är det mulet men det lär ju inte stoppa gubben att gå ut.
Man lär väl få städa av idag också, det var ju en vecka sen sist..
Tyvärr så börjar jag känna av min hals lite och det vill jag inte.. tog en STOR hutt Noni igår kväll så det borde jaga bort baccillerna. Jag lär väl ta en rackare till nu på morgonen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0