Hit och dit!!

Har varit till skolan och haft matte idag, men funderar starkt på om jag är riktigt klok.. 
Hur i hela kan man frivilligt vilja plugga matte?? Det är ju såå himla svårt..
Måste väl sätta mig i kväll och försöka komma i kapp.
Lill pajsaren ville inte åka med mig hem idag från dagis, dom lekte skattjakt. Och just när det var som roligast kom tråkiga mamma, men men det är väl nåt man får ta antar jag..
Igår var jag och lill killen iväg till en lekpark som ligger här i närheten, jag vill att han ska hitta lite nya vänner. Och vi sa att vi skulle gå dit efter middagen idag oxå. Hoppas bara det inte kommer mera regn och att det är ungar där.
Jag försöker få honom att cykla, men det verkar vara tvärnit. -Det är tråkigt, och jag bara tjatar.. tycker han.
Och jag som är så pedagogisk hotar med att ge bort cykeln om han inte använder den.. inte så bra kanske..
Idag står det Carbonara på menyn.. Bäst att passa på när inte dottern är hemma. Lök är ju jättefarligt att äta!!
Och jag älskar lök så ikväll ska vi sitta och gona i kapp i soffan..
Det var det!! 

Kommentarer
Postat av: Anna

Oj...har min son redan förstört sin vänskap me din son.... =(

2009-09-15 @ 23:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0