Äntligen klart!!

Nu är huset äntligen klart... Och gubben min är såå lycklig..
Igår var sonen, dottern, mor min och jag till ett naturgymnasium på öppet hus. 
Det är min ena systersonen som går där och dom hade som sagt öppet hus.
Dotra försvann snabbt till ridhuset och kolla på alla hästar.
Sonen ville kolla in alla traktorer. Och åka en sväng..
Mamma ville... ja vad hon ville vete sjutton, hon vimsa mest omkring och jag fick säga åt henne att gå hit eller dit..
Hoppas inte mina barn behöver göra så med mig.. 
Jag vill INTE bli som hon..
Och jag ville sätta mig i solen och sola.. nej då...
Önskar att jag haft med kameran när sonen åkte skogsmaskin( tror det heter skoter ) han gillade det skarpt.
Sen när vi klarat av dagen där åkte vi till min syster vars ena barn fyllde år i veckan.
Där blev det saft och bulla och tårta.
När vi så småningom kom hem och klarat av middagen blev det soffläge med snabb insomning.

Kommentarer
Postat av: Dolly

Ha ha känner igen det där..i min mamma...fin bild på huset/kram på dig Maria...

2009-09-15 @ 08:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0