Party!!

Igår (lördag) stack gubben, 
jag och sonen in till stan för kolla lite.
Elgiganten hade öppnat stort och nytt, 
så dit var vi för att kika runt.
Men fy sjutton vad med folk det var!!
Vi åkte därifrån med en present till svärfar som har fyllt år.
Sen blev det Ica Maxi. Jag hade en lååång lista, 
och det blev ett ännu längre kvitto 
och ett STORT hål i plånboken..
Men men nu har vi mat ett tag framöver..
På kvällen blev det party dags.
Jag hade inte alls lust att festa men men, 
vi träffades några tjejer hos en kompis och förfesta lite.
Sen bar det iväg med tåget till stan.
Dansa lite, men som sagt jag var inte alls på G.
Vid uppträdandet kände jag att -Nu vill jag hem!
Snabbt ut med jackorna och sprang som en galning.
Vi hann med på håret. Tyvärr hann inte alla med.
Idag är det lite lugnt tempo.
Har städat i sakta mak.
Slängde nyss ihop en chokladkaka.
Våra gamla grannar ska komma över på fika, 
och då lär man väl bjuda på något..  
Har ringt och grattat pappa som fyller 70 idag!!
Hipp hurra för honom!!
Dom hade det soligt och lite varmt. 
Men hellre att dom som är bortresta har fint och varmt
än att vi har sol och värme och dom kyla och regn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0