Höstplock!!

I helgen har vi varit ute och röjt lite inför höst/vintern.
Har plockat ihop allt och ställt det längs ena väggen,
med förhoppning om att det ska täckas av pressenning..
Har också lagt ut täckväv där gruset ska komma sen.
Och altanen byggas så småningom.
Vi är lite oense om storleken på altanen bara,
han vill ha jättestor och jag tycker en mindre räcker.
Jag vinner nog till slut!!
Mor och far har varit här och hjälp till lite på lördagen.
Jag fick rycka ut till dom sen på kvällen, 
när dom skulle ut och åka,
då hade dom fått soppatorsk.
Så kan det gå när man väntar för länge..
Vi har också fått ihop bordet vi köpte..
Är mycket nöjd, det blev såå snyggt..

Kommentarer
Postat av: Cina

Nu har jag hittat hit !!! Superfint bord ! Ni ska ha en stoooor altan tycker jag.

2009-10-13 @ 21:13:36
URL: http://www.metrobloggen.se/cinsaga

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0