Fredagsrapport!!

I morse blev det rallyfart. 
Lilleman vaknade vid halv sex och tyckte att vi skulle gå upp, 
men se det tyckte inte lilla mamma.
Så vi somna om!!
Jag vakna kvart i nio och lillpajsaren kom fem över.
Halv tio var det skaparverkstad, så det blev full rulle med frukost 
och påklädning, in i bilen och upp till kyrkan.
När jag lämnat honom där for jag hem och gick in till grannen. 
Där bidde det te och macka. Hade ju inte ätit frukost..
Tack för underbara grannar!!
Rakt över gatan och hem för att ringa lite samtal.
Då kommer en hantverkare som skulle till mamma och pappa, 
in i bilen och iväg till dom. Passa på att ta in posten.
Och skynda sig därifrån innan man får köldskador..
Nu väntar jag på gubben så vi kan beställa pizza..
Är det fredag så är det!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0